top of page

Audyt w hotelu to nie tylko lista uwag. To praktyczne rekomendacje i zalecenia prowadzące do poprawy sprzedaży. 
Zacznij od analizy OTA .”
/Tomasz Chojnacki - Managing Director/

Zamek do drzwi hotelowych

Audyt portalu Booking.com

● Sporządzenie pliku zawierającego uwagi i rekomendacje do poprawy do wizytówek po uprzednim zalogowaniu się do każdego extranetu (dok. z zaleceniami w formie raportu) na bazie poniższych
● Przeprowadzenie oceny wizytówki na portalu Booking.com + porównanie z obiektami konkurencyjnymi lub innymi wartymi uwagi. (dok. z porównaniem)
● Sprawdzenie atrakcyjności w porównaniu do innych obiektów w tym porady jak wyróżnić wizytówkę na tle konkurencji
● Analiza obecnych planów cenowych
● Analiza obecnych ofert promocyjnych
● Analiza zdjęć pod kątem jakości i sprzedaży
● Analiza metod płatności w ofertach
● Podpowiedzi pod kątem sprzedaży, opisów i brakujących elementów
● Podpowiedzi dotyczące SEO na portalu (słowa kluczowe)
● Reputation management - o czym warto pamiętać przy odpowiadaniu na opinii na portalu

+ ewentualne szkolenie z obsługi extranetu

Audyt portalu AirBnB.com lub innych OTA

  • Audyt serwisu AirBnB.com - uwagi i rekomendacje do extranetu/ wizytówki lub pomoc w założeniu i konfiguracji portalu dla Twojego obiektu

  • Audyt innych serwisów np. Expedia lub portale wpisowe/wizytówkowe dedykowane np. Weselom, Konferencjom czy noclegom - uwagi i rekomendacje do wizytówek plus zalecenia co warto poprawić aby podnieść sprzedaż

  • Za jakie portale warto płacić i z jakich nie warto korzystać

Audyty Usług Marketingowych

  • Analiza kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads) po uprzednim otrzymaniu dostępów/ przesłaniu raportów itp. przez firmę zewnętrzną, analiza optymalizacji strony, słów kluczowych, widoczności oraz ruchu strony www

  • Audyt SEO (pozycjonowanie strony www) - stan obecny strony lub usługi świadczonej 

  • Analiza Social Media (Facebook, Instagram, YT, Linkedin, TikTok) - uwagi i rekomendacje

  • Analiza wizytówki Google Moja Firma / Wizytówki Google - uwagi i rekomendacje

  • Analiza obecnie używanych narzędzi marketingowych

  • Analiza widoczności, PRu, rozpoznawalności marki

Mountains

Tworzenie Procedur i zadań dla działu sprzedaży

Jak zaplanować pracę w ciągu dnia dla działu S&M?

Jakie konkretne zadania zlecić do wykonania w celu poprawy sprzedaży?

Co robić wówczas gdy spada obłożenie?

Jakie działania marketingowe zaplanować po Wakacjach lub przed Świętami?

Jak sprawdzić czemu ciągle tracimy szanse sprzedażowe?

Jak poprawić oferty aby gość nie zadawał zbyt wielu pytań dodatkowych?

Jak skrócić czas rozmów z kontrahentami aby szybciej zamykać sprzedaż?

Na powyższe i na wiele innych pytań znamy odpowiedź.

Nie tylko przelejemy wiedzę na papier a zajmiemy się konkretnymi działaniami i wdrożeniem. Poprowadzimy twój dział sprzedaży we właściwą stronę

Audyty dla hoteli a także dla mniejszych obiektów turystycznych

bottom of page