Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Kierownik: Co się stanie, jeśli zainwestujemy w rozwój naszych pracowników, a oni odejdą z hotelu?
Dyrektor: A co stanie się, jeśli nie zainwestujemy, a oni zostaną?
/Tomasz Chojnacki/: Co będzie, jeśli nieefektywnie przeszkolimy personel, a oni zostaną?
Szkolenia dla
działu marketingu
który skutecznie zaplanuje zadania i ustali strategię. Będzie tworzył realne do wykonania koncepcje i oszacuje koszt swoich pomysłów. Przełoży działania na wyniki i konwersję.
Szkolenia dla
kadry zarządzającej
by mogli dobrać odpowiednie metody pracy i procedury dla personelu, odpowiednie narzędzia ułatwiające pracę i takie, które oszczędzają czas.
Szkolenia dla
działu sprzedaży
aby mogli być skuteczni i nigdy nie wątpili w swój produkt czy usługę. Pamiętali o korzyściach swojej oferty i dbali o relacje. By mogli zbudować swoją markę i zawsze zamykali sprzedaż na czas.
Szkolenia dla recepcjonistów
Aby mogli radzić sobie z trudnym gościem, nie popełniali błędów przy udzielaniu odpowiedzi na opinie a także nauczyli się zwiększać przychody swojego obiektu.
Skuteczna
sprzedaż w Hotelarstwie
-
Scenki sprzedażowe pomiędzy uczestnikami według ustalonego schematu (recepcja, dział sprzedaży)
-
Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/ wybrane) rozmowy na żywo
-
Analiza każdej rozmowy, ocena, uwagi, rekomendacje
-
Wspólne opracowanie skryptu rozmowy sprzedażowej do wykorzystania dla każdego w codziennej pracy
-
Opracowanie dok. z korzyściami do wykorzystania u siebie w hotelu
-
Lejek sprzedażowy dla każdego segmentu (gość indywidualny oraz kontrahent biznesowy (grupy MICE)
Nowoczesne
techniki sprzedaży
-
Motywacja jako najważniejsza cecha handlowca
-
Przekonanie do produktu/ usługi
-
Sprzedaż telefoniczna a bezpośrednia
-
Dosprzedaż usług hotelowych -Up-Selling/ Cross-Selling
-
Budowanie marki hotelu a marka handlowca
-
Czy jesteś Growth Hakerem?
-
Narzędzia wspomagające sprzedaż również bezpłatne
-
Tworzenie ofert i pakietów, nowoczesne dodatki do ofert
-
Zarządzanie w dziale sprzedaży, nie tylko osobami ale swoim czasem
Nowoczesny
marketing Internetowy
-
SEO / content marketing. Pozycjonowanie kiedyś i dziś, czy warto?
- Czy warto realizować płatne kampanie PPC i jak to robić?
-
Jak zostać młodszym grafikiem komputerowym?
-
Nowoczesne kampanie promocyjne
-
Które działania marketingowe warto prowadzić a które nie?
-
Co warto poprawić w swojej nowej stronie WWW i o co zadbać?
-
Planowanie budżetów marketingowych / przeliczniki agencji
-
Nowe trendy marketingowe w hotelarstwie
-
Nowoczesne narzędzia/ systemy dla hoteli także bezpłatne
Szkolenia przekrojowe
-
Nowoczesne techniki sprzedaży usług hotelowych
-
Analiza konkurencji na wyższym poziomie
-
Podstawy Revenue Managementu
-
Dobór odpowiednich systemów i narzędzi w hotelu
-
Planowanie i ustalenia strategii wraz z budżetem
-
Marketing Internetowy dedykowany grupom docelowym
-
Reputation Management - jak reagować na opinie
-
Guest experience - nowe/ stare pojęcie
Korzyści ze szkoleń
Co mnie wyróżnia?
45
szkoleń
rocznie
3900
zadowolonych
uczestników
950
odwiedzonych hoteli
14
lat w branży
horeca
-
Praktyczna wiedza z wielu obszarów hotelu
-
Wszechstronne informacje dla różnej klasy obiektów
-
Ciekawostki i przykłady z życia obiektów turystycznych
-
Wiedza wzbogacona o najnowsze trendy branżowe
-
Przykłady działań marketingowych do wdrożenia w swoim hotelu
-
Ciekawe i przydatne narzędzia do codziennej pracy
-
Case study na przykładach własnych działań
-
Niestandardowe techniki i kreatywne koncepcje
-
Rzetelne porady branżowe
-
Rozwiązanie obecnych problemów poprzez dyskusję
-
Małe grupy, szkolenia bezpośrednio w siedzibie hotelu
Dyrektor, Joanna Pender
Hotel Cesarskie Ogrody ***
Praktyczne szkolenia dla działu recepcji i nie tylko. Zespół wychodzi z sali z uśmiechem, motywacją i pomysłami. Polecam.
Dyrektor, Anna Szczęsna
Hotel Austeria
Wspaniały szkoleniowiec jakim Pan jest z tak ogromną wiedzą i doskonałą umiejętnością jej przekazania.
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
Skontaktujemy się z Tobą możliwie jak najszybciej!