top of page

Kierownik: Co się stanie, jeśli zainwestujemy w rozwój naszych pracowników, a oni odejdą z hotelu?

Dyrektor: A co stanie się, jeśli nie zainwestujemy, a oni zostaną?

/Tomasz Chojnacki/: Co będzie, jeśli nieefektywnie przeszkolimy personel, a oni zostaną?

Grupa medytacyjna

Szkolenia dla

działu marketingu

który skutecznie zaplanuje zadania i ustali strategię. Będzie tworzył realne do wykonania koncepcje i oszacuje koszt swoich pomysłów. Przełoży działania na wyniki i konwersję.

Szkolenia dla

kadry zarządzającej

by mogli dobrać odpowiednie metody pracy i procedury dla personelu, odpowiednie narzędzia ułatwiające pracę i takie, które oszczędzają czas.

Szkolenia dla

działu sprzedaży

aby mogli być skuteczni i nigdy nie wątpili w swój produkt czy usługę. Pamiętali o korzyściach swojej oferty i dbali o relacje. By mogli zbudować swoją markę i zawsze zamykali sprzedaż na czas.

Szkolenia dla recepcjonistów

Aby mogli radzić sobie z trudnym gościem, nie popełniali błędów przy udzielaniu odpowiedzi na opinie a także nauczyli się zwiększać przychody swojego obiektu.

Skuteczna
sprzedaż w Hotelarstwie

  • Scenki sprzedażowe pomiędzy uczestnikami według ustalonego schematu (recepcja, dział sprzedaży)

  • Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/ wybrane) rozmowy na żywo

  • Analiza każdej rozmowy, ocena, uwagi, rekomendacje

  • Wspólne opracowanie skryptu rozmowy sprzedażowej do wykorzystania dla każdego w codziennej pracy 

  • Opracowanie dok. z korzyściami do wykorzystania u siebie w hotelu

  • Lejek sprzedażowy dla każdego segmentu (gość indywidualny oraz kontrahent biznesowy (grupy MICE) 

Nowoczesne
techniki sprzedaży

  • Motywacja jako najważniejsza cecha handlowca

  • Przekonanie do produktu/ usługi

  • Sprzedaż telefoniczna a bezpośrednia

  • Dosprzedaż usług hotelowych -Up-Selling/ Cross-Selling

  • Budowanie marki hotelu a marka handlowca

  • Czy jesteś Growth Hakerem?

  • Narzędzia wspomagające sprzedaż również bezpłatne

  • Tworzenie ofert i pakietów, nowoczesne dodatki do ofert

  • Zarządzanie w dziale sprzedaży, nie tylko osobami ale swoim czasem

Nowoczesny

marketing Internetowy

  • SEO / content marketing. Pozycjonowanie kiedyś i dziś, czy warto?

  • Czy warto realizować płatne kampanie PPC i jak to robić?
  • Jak zostać młodszym grafikiem komputerowym?

  • Nowoczesne kampanie promocyjne

  • Które działania marketingowe warto prowadzić a które nie?

  • Co warto poprawić w swojej nowej stronie WWW i o co zadbać?

  • Planowanie budżetów marketingowych / przeliczniki agencji

  • Nowe trendy marketingowe w hotelarstwie

  • Nowoczesne narzędzia/ systemy dla hoteli także bezpłatne

Szkolenia przekrojowe

  • Nowoczesne techniki sprzedaży usług hotelowych

  • Analiza konkurencji na wyższym poziomie

  • Podstawy Revenue Managementu

  • Dobór odpowiednich systemów i narzędzi w hotelu

  • Planowanie i ustalenia strategii wraz z budżetem

  • Marketing Internetowy dedykowany grupom docelowym

  • Reputation Management - jak reagować na opinie

  • Guest experience - nowe/ stare pojęcie

Korzyści ze szkoleń
Co mnie wyróżnia?

45

szkoleń

rocznie

3900

zadowolonych

uczestników

950

odwiedzonych hoteli

14
lat w branży
horeca

  • Praktyczna wiedza z wielu obszarów hotelu

  • Wszechstronne informacje dla różnej klasy obiektów

  • Ciekawostki i przykłady z życia obiektów turystycznych

  • Wiedza wzbogacona o najnowsze trendy branżowe

  • Przykłady działań marketingowych do wdrożenia w swoim hotelu

  • Ciekawe i przydatne narzędzia do codziennej pracy

  • Case study na przykładach własnych działań

  • Niestandardowe techniki i kreatywne koncepcje

  • Rzetelne porady branżowe

  • Rozwiązanie obecnych problemów poprzez dyskusję

  • Małe grupy, szkolenia bezpośrednio w siedzibie hotelu

JoannaPender.jpeg

Dyrektor, Joanna Pender

Hotel Cesarskie Ogrody ***

Praktyczne szkolenia dla działu recepcji i nie tylko. Zespół wychodzi z sali z uśmiechem, motywacją i pomysłami. Polecam.

271857067_2114211058718049_3927455734115361946_n_edited.jpg

Manager, Anita Jaworska

Polecam Pana Tomka jako trenera. Mój zespół dostał dużą dawkę energii po szkoleniu. W końcu pojawiły się pomysły na zamykanie sprzedaży.

Dworek Skawiński ***

kobieta Posing

Dyrektor, Anna Szczęsna

Hotel Austeria

Wspaniały szkoleniowiec jakim Pan jest z tak ogromną wiedzą i doskonałą umiejętnością jej przekazania.

tomaszz-chojnacki-hotels-zdjęcie.jpg

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

Skontaktujemy się z Tobą możliwie jak najszybciej!

Zapisz się na szkolenie

Dziękujemy za przesłanie zapytania. Miłego dnia!

  • Facebook Hotel Marketing Group Icon
  • Hotel Marketing Group LinkedIn Icon
  • TIK Tok Hotel Marketing Group
bottom of page