Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 19 lat w branży interaktywnej, od 14 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni CH – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 5 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. Mocne strony: sprzedaż, marketing, social media.
Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych:
-
Zjazd Polish Prestige Hotels & Resorts (Obecnie Polskie Hotele Niezależne) - Jurata 2012
-
Złoty Standard w Hotelarstwie - Warszawa 2012
-
I Ogólnopolskiego Forum Gladiatorów Hotelarstwa - Wrocław 2013
-
Hotel Marketing Conference - Poznań 2015
-
Rentowny Hotel - Warszawa 2016
-
Krakowski Klub Dyrektorów Hoteli- Kraków 2016, 2018
-
Zjazd Hoteli Historycznych Heritage Hotels - Busko Zdrój 2016
-
Hotel Investors Meeting - Poznań 2017, 2018
-
Projekt inwestycyjny w systemie „CONDO” - Kraków 2017
-
Hotel Expert - VI Forum Eksperckie Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Starachowice 2018
-
KONFERENCJA NAUKOWA “Współczesne oczekiwania wobec turystyki, hotelarstwa i gastronomii” - Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu 2018
-
Zjazd członków Regionalnego Stowarzyszenia Turystyczno-Uzdrowiskowego (RSTU) - Dźwirzyno 2019
-
Hotel Investors Meeting - Poznań 2020
-
Ogólnopolskiej Konferencji ”Turystyka, hotelarstwo, rekreacja i gastronomia w czasie pandemii” - Wyższa Szkoła
-
Hotelarstwa i Gastronomii Poznań 2020
-
Hotel Investors Meeting - Poznań 2021
-
Hotel Investors Meeting - Poznań 2022
-
Hotel Investors Meeting - Warszawa 2023
-
4Hotels - Spotkanie z Ekspertami Hotelarstwa Polagra - Poznań 2023
Regularnie pisze artykuły i dzieli się wiedzą w:
-
Biznes Hotel magazyn
-
Biznes, Catering & Restauracje magazyn
-
Event Management magazyn
-
Beauty Inspiration magazyn
-
Restauracja Magazyn PWS Media
-
Hotelarz
-
Spa Eden
Wybrane publikacje:
-
SPA Biznes 2024 Styczeń - "Każdy detal ma znaczenie.
Skuteczny marketing dla hotelu z usługami SPA" -
Maj 2020 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "10 praktycznych sposobów zwiększających widoczność hotelu w mediach społecznościowych
-
Maj 2020 Rzeczpospolita - Artykuł "Serwis konferencyjny mojekonferencje.pl wraz z Tomaszem Chojnackim z Hotel Marketing Group w dniach 8–15 maja 2020 r. przeprowadzili badanie mające na celu analizę kondycji hoteli i innych obiektów noclegowych w czasie epidemii.”
-
Styczeń 2019 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Najnowsze trendy w hotelarstwie 2019/ 2020" - Tomasz Chojnacki”
-
Wrzesień 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Nowoczesny marketing dostarcza hotelom gorące leady”
-
Styczeń 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Grywalizacja w Hotelarstwie” - Tomasz Chojnacki”
-
Marzec 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Jak wykorzystać LinkedIn w działaniach marketingowych i promocji hoteli?” - Tomasz Chojnacki”
-
Maj 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.”
-
Współczesne oczekiwania wobec turystyki, hotelarstwa i gastronomii, Poznań 2018 dr Roman Dawid Tauber, dr Ewa Mucha-Szajek - „Analiza konkurencji na rynku hotelarskim” TCH
-
Marzec 2017 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Monitoring konkurencji w Hotelarstwie” - Tomasz Chojnacki”
-
Zarządzanie Nowoczesnym Obiektem Hotelarskim - Księga Dobrych Praktyk, Październik 2012 r. Publikacja Agencji Rozwoju Lokalnego SA w Jaworznie „Jak stworzyć dobrą stronę internetową Hotelu?” TCH