Tomasz Chojnacki

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 17 lat w branży interaktywnej, od 12 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 5 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. Mocne strony: sprzedaż, marketing, social media.
 

Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych:

  • Zjazd Polish Prestige Hotels & Resorts (Obecnie Harmony Hotels) - Jurata 2012

  • Złoty Standard w Hotelarstwie - Warszawa 2012

  • I Ogólnopolskiego Forum Gladiatorów Hotelarstwa - Wrocław 2013

  • Hotel Marketing Conference - Poznań 2015

  • Rentowny Hotel - Warszawa 2016

  • Krakowski Klub Dyrektorów Hoteli- Kraków 2016, 2018

  • Zjazd Hoteli Historycznych Heritage Hotels - Busko Zdrój 2016 

  • Hotel Investors Meeting - Poznań 2017, 2018

  • Projekt inwestycyjny w systemie „CONDO” - Kraków 2017

  • Hotel Expert - VI Forum Eksperckie Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Starachowice 2018 

  • KONFERENCJA NAUKOWA “Współczesne oczekiwania wobec turystyki, hotelarstwa i gastronomii” - Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu 2018

  • Zjazd członków Regionalnego Stowarzyszenia Turystyczno-Uzdrowiskowego (RSTU) - Dźwirzyno 2019

  • Hotel Investors Meeting - Poznań 2020

  • Ogólnopolskiej Konferencji ”Turystyka, hotelarstwo, rekreacja i gastronomia w czasie pandemii” - Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii Poznań 2020

  • Hotel Investors Meeting - Poznań 2021

Regularnie pisze artykuły i dzieli się wiedzą w:

  • Biznes Hotel magazyn

  • Biznes, Catering & Restauracje magazyn

  • Event Management magazyn

  • Beauty Inspiration magazyn

  • Restauracja Magazyn PWS Media

  • Hotelarz

Wybrane publikacje:

  • Maj 2020 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "10 praktycznych sposobów zwiększających widoczność hotelu w mediach społecznościowych

  • Maj 2020 Rzeczpospolita - Artykuł "Serwis konferencyjny mojekonferencje.pl wraz z Tomaszem Chojnackim z Hotel Marketing Group w dniach 8–15 maja 2020 r. przeprowadzili badanie mające na celu analizę kondycji hoteli i innych obiektów noclegowych w czasie epidemii.”

  • Styczeń 2019 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Najnowsze trendy w hotelarstwie 2019/ 2020" - Tomasz Chojnacki”

  • Wrzesień 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Nowoczesny marketing dostarcza hotelom gorące leady”

  • Styczeń 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Grywalizacja w Hotelarstwie” - Tomasz Chojnacki”

  • Marzec 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Jak wykorzystać LinkedIn w działaniach marketingowych i promocji hoteli?” - Tomasz Chojnacki”

  • Maj 2018 magazyn Biznes Hotel - Artykuł “Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.”

  • Współczesne oczekiwania wobec turystyki, hotelarstwa i gastronomii, Poznań 2018 dr Roman Dawid Tauber, dr Ewa Mucha-Szajek - „Analiza konkurencji na rynku hotelarskim” TCH

  • Marzec 2017 magazyn Biznes Hotel - Artykuł "Monitoring konkurencji w Hotelarstwie” - Tomasz Chojnacki”

  • Zarządzanie Nowoczesnym Obiektem Hotelarskim - Księga Dobrych Praktyk, Październik 2012 r. Publikacja Agencji Rozwoju Lokalnego SA w Jaworznie „Jak stworzyć dobrą stronę internetową Hotelu?” TCH

_DSC0244.jpg