top of page

Szkolenia
dla Recepcjonistów

tomasz-chojnacki-zdjecie_edited.jpg

Tomasz Chojnacki

Trener od 16 lat związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.

Skuteczna Recepcja
Szkolenia

Dla Kogo? Hotele, pensjonaty, obiekty apartamentowe, apart-hotele. Szkolenie w Twoim obiekcie lub online.

Najlepsze hotele oferują swoim recepcjonistom premie lub prowizje od sprzedaży, ponieważ doskonale rozumieją ich rolę w obiekcie. Zainwestuj w szkolenia swoich recepcjonistów, żeby zbudować zmotywowany zespół, który chce i potrafi sprzedać ofertę Twojego obiektu.

 


POZIOM 1: Fundamenty Skutecznej
Sprzedaży na Recepcji

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

 

CEL: Podstawy sprzedaży – przygotowanie początkującego zespołu do pracy i zmniejszenie rotacji pracowników
 

DLA KOGO:
 

  • jeśli masz początkujący zespół, który powinien poznać zasady sprzedaży oferty hotelowej

  • jeśli zatrudniasz osoby bez doświadczenia w branży

  • jeśli Twoi recepcjoniści informują o usługach i pakietach, ale nie potrafią ich sprzedać

  • jeśli Twoja recepcja nie osiąga wyznaczonych celów finansowych
     

KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:

 

  • recepcjoniści poznają podstawy skutecznej sprzedaży, co pozwoli zwiększyć przychody

  • zyskają większą pewność siebie w kontakcie z gościem (również z tzw. trudnym klientem)

  • szkolenie pomoże Ci szybciej i lepiej wdrożyć do pracy nowe osoby, co z kolei przekłada się na mniejszą rotację pracowników i w rezultacie zmniejsza koszty prowadzenia działalności


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:


Znaczenie Umiejętności Sprzedaży w Pracy Recepcjonisty
Początkujący recepcjoniści rzadko zdają sobie sprawę z tego, że praca na recepcji to nie punkt informacyjny dla gościa, tylko dział sprzedaży oferty.

Każdy Potrafi Odebrać Telefon. Czyżby?

 

  • Jak nawiązać relację z gościem od pierwszych sekund rozmowy. Etykieta rozmowy telefonicznej.

  • Goście są różni, ale większość szuka okazji. Jak rozpoznać, z kim rozmawiamy i jak zadawać pytania, żeby zrozumieć preferencje i potrzeby.

  • Jak skutecznie prezentować wartość hotelowych usług i pakietów.

  • Jak finalizować sprzedaż przez telefon.


Cross-Selling i Upselling
Przez telefon i na miejscu w recepcji: jak szybko rozpoznać potrzeby gości, żeby zaoferować im usługi dodatkowe.

Tzw. Trudny Klient
Podstawy psychologii sprzedaży, klient roszczeniowy, najczęstsze obiekcje gości i jak na nie odpowiadać, jak przezwyciężać trudności w sprzedaży.

​​

​Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl


POZIOM 2: Proaktywny Recepcjonista

CEL: Sprzedaż da się lubić – przygotowanie recepcjonistów do aktywnej sprzedaży oferty hotelowej

DLA KOGO:
 

  • recepcjoniści z dobrze opanowanymi podstawami sprzedaży w hotelu

  • jeśli Twój zespół nie do końca lubi sprzedawać i potrzebuje konkretnych i praktycznych wskazówek, żeby lepiej realizować cele sprzedażowe

  • jeśli Twój dział rezerwacji nie pracuje jeszcze na konkretnych narzędziach i to sprawia, że nie jest tak skuteczny, jak byś sobie życzył(a)

  • jeśli masz wrażenie, że Twoi recepcjoniści funkcjonują w pewnej rutynie i chcesz, żeby poznali nowoczesne techniki sprzedaży, zwiększyli swoją skuteczność i zyskali świeżą motywację do działania

 

KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:

 

  • Twoi recepcjoniści polubią sprzedaż, co przełoży się na ich większe zaangażowanie w pracę

  • zyskają również większą sprawczość, a tym samym satysfakcję zawodową na stanowisku, które bywa postrzegane jako nierozwojowe (mniejsza rotacja pracowników to dla Ciebie konkretne oszczędności)

  • jeszcze lepsze wyniki finansowe recepcji, a co za tym idzie – całego obiektu


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:

 

Lejek Sprzedażowy w Hotelarstwie
Jak budować trwałe relacje z gośćmi i sprzedawać na każdym etapie lejka?

Sprzedaż w Segmencie Indywidualnym i Biznesowym
Różnice, oferty, personalizacja doświadczenia. Rodziny z dziećmi, pary, grupy zorganizowane, MICE.

Nowoczesne Techniki Zamykania Sprzedaży

Narzędzia w Pracy Recepcjonisty Wspomagające Sprzedaż


​Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl


POZIOM 3: Sprzedaż w Hotelowej Recepcji
na Poziomie PRO

CEL: Zdobycie zaawansowanych umiejętności sprzedażowych

DLA KOGO:
 

  • jeśli zależy Ci na tym, żeby Twoi recepcjoniści osiągnęli poziom PRO w sprzedaży oferty hotelowej

  • osoby zarządzające pracą recepcji lub zespołem recepcjonistów, kierownicy recepcji

  • managerzy działu rezerwacji, którzy potrzebują zaawansowanych umiejętności korzystania
    z narzędzi i technik sprzedażowych

  • recepcjoniści, którzy chcą połączyć wysokie umiejętności w zakresie budowania relacji
    z kompetencjami sprzedażowymi

 

KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:

  • wysokie kompetencje sprzedażowe recepcjonistów zwiększają zadowolenie gości z poziomu obsługi klienta i bezpośrednio wpływają na to, jak postrzegany jest Twój hotel i jakich gości przyciąga

  • Twój zespół rozwinie autentyczną pewność siebie w negocjacjach z gośćmi (ważne jeśli chodzi o wyniki finansowe obiektu)

  • zwiększy się ich poziom zadowolenia z pracy dzięki umiejętności budowania trwałych relacji (zgrany zespół i powracający goście)
     

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:

Kluczowe Aspekty Prospectingu
Identyfikacja i pozyskiwanie wartościowych leadów. Proces i strategie.

Cold-Calling
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon.

Sztuka Negocjacji
Zaawansowane techniki pozwalające na finalizowanie sprzedaży.

Optymalizacja Procesów Sprzedażowych
Sprzedaż wielokanałowa, analiza konkurencji i wykorzystanie jej słabych punktów, spójne strategie sprzedaży.


Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl

bottom of page