Szkolenia Otwarte

Szczecin 
-I termin - 10 maja 2022 r. 
-II termin - 24 maja 2022 r. 
Sprzedaż usług hotelarskich - Recepcja
przygotowanie do sezonu 2022

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

Agenda:

9:00 - 9:30 - Wstęp, zapoznanie się z grupą, analiza poziomu umiejętności każdego uczestnika
9:30 - 11:00 - Motywacja, Podstawowe zadania, Organizacja czasu pracy handlowca, Udzielanie rabatów, USP, Historie
11:00 - 11:15 - Przerwa kawowa
11:15 - 13:15 - Lejek, Proces sprzedaży, zbijanie obiekcji, Trudny gość, Trick & Tips, Up Selling i Cross Selling, Sprzedaż poprzez Messengera
13:15 - 14:00 - Przerwa obiadowa
14:00 - 15:45 - Scenki sprzedażowe, Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/ wybrane) w parach, Analiza każdej rozmowy 

15:45 - 16:15 - Pytania i odpowiedzi / końcowa dyskusja

 

Cena szkolenia:

769 zł netto / za 1 osobę

669 zł netto / za 1 osobę przy większej ilości osób z tego samego obiektu

*szkolenie odbywa się przy min. 10 uczestnikach lub alternatywnym terminie

Dla kogo?:

Szkolenie dedykowane jest recepcjonistom a także pracownikom działów rezerwacji (niezależnie od doświadczenia i stażu pracy). Szkolenie poszerza horyzonty, dostarcza ogromnej wiedzy oraz energii i motywacji w ich dalszej pracy i rozwoju. Celem szkolenia jest poznanie nowoczesnych technik w celu zbijania obiekcji i skutecznego zamykania sprzedaży podczas rozmów telefonicznych oraz w kontakcie via mail.
 

Materiały dla uczestników:

Prezentacja plus dyplom ukończenia szkolenia (PDF)

Trener:

Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. 

Zostało 18 z 20 miejsc

JoannaPender.jpeg

Dyrektor, Joanna Pender

Hotel Cesarskie Ogrody ***

Praktyczne szkolenia dla działu recepcji i nie tylko. Zespół wychodzi z sali z uśmiechem, motywacją i pomysłami. Polecam.

271857067_2114211058718049_3927455734115361946_n_edited.jpg

Manager, Anita Jaworska

Polecam Pana Tomka jako trenera. Mój zespół dostał dużą dawkę energii po szkoleniu. W końcu pojawiły się pomysły na zamykanie sprzedaży.

Dworek Skawiński ***

1517613037709.jpeg

General Manager, Anna Lewit

Hotel Quadrille Relais & Châteaux

Wszechstronność to główne atuty trenera. Wiedza podana w łatwy do przyswojenia sposób. 

Szczecin 
-I termin - 11 maja 2022 r. 
-II termin - 25 maja 2022 r. 
Social Media / Facebook Ads poziom I - Marketing 
przygotowanie do sezonu 2022

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

Agenda:

9:00 - 10:30 - Facebook / social media
Zarządzanie stroną na Facebooku – co warto wiedzieć?
Omówienie ekosystemu Facebooka, najważniejsze tzw. Smaczki i ukryte funkcje
Algorytm Facebooka
Zasięgi organiczne – jak poprawić je bez promocji? Grupy
Recenzje / pożary
Działania w social media na przykładach - inspiracje
10:30 - 10:45 - Przerwa kawowa
10:45 - 11:30 - Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku
Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
Czy posty brandowe zmniejszają zasięg? Omówienie tematu
Canva narzędzie do tworzenia grafik i animacji od A do Z z pokazem tworzenia cyklu grafik plus ćwiczenie
Facebook Promo posts - Wprowadzenie
Dlaczego warto promować posty na Facebooku
Cele reklamowe – który wybrać? 
12:15 - 13:15 - Przerwa obiadowa
13:15 - 14:15 - Instagram 
Sprawy techniczne: bio, profil firmowy, hashtagi.
Promocje skierowane na Instagram poprzez Menedżera reklam.
14:15 - 15:00 - Konkursy na Facebooku, regulaminy. O czym wiedzieć, na co uważać?
Jak współpracować z influencerami?
15:00 - 15:15 - Przerwa kawowa
15:15 - 15:45 - Facebook Messenger i sprzedaż poprzez chat Facebooka
Obsługa zapytań na Facebooku, Domykanie sprzedaży, automatyczne odpowiedzi i przycisk messengera na stronie www
15:45 - 16:15 - Pytania i odpowiedzi / Dyskusja ew. Dokończenie lub rozwinięcie któregoś z bloków

 

Cena szkolenia:

869 zł netto / za 1 osobę

769 zł netto / za 1 osobę przy większej ilości osób z tego samego obiektu

*szkolenie odbywa się przy min. 10 uczestnikach lub alternatywnym terminie

Dla kogo?:

Szkolenie dedykowane jest pracownikom marketingu i sprzedaży a także managerom niewielkich obiektów oraz wszystkim tym, którzy podczas pracy w hotelu mają styczność z marketingiem i mediami społecznościowymi. Celem szkolenia jest poznanie od A do Z social mediów i nowoczesnych technik wykorzystania potencjału internetu oraz social mediów w sprzedaży noclegowej.

Materiały dla uczestników:

Prezentacja plus dyplom ukończenia szkolenia (PDF)

Trener:

Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. 

Zostało 17 z 20 miejsc

37751220.jpeg

Właściciel, Kamil Budaszewski

Pokoje nad morzem Oaza Łeba

Polecam Hotel Marketing Group oraz Pana Tomasza. Jeżeli chcecie poprawić swoje umiejętności w prowadzeniu facebooka i nie tylko.

river-style-hotel-spa.jpeg

Dyrektor Marketingu,
Maja Chabierska

Jesteśmy bardzo zadowolone ze szkoleń Pana Tomka. Dokonaliśmy wielu zmian w obecnej komunikacji marketingowej. 

River Style Hotel ***

1552569359482.jpeg

Specjalista ds. Marketingu

Hotel Mistral Sport ****

Spora dawka wiedzy dotyczącej tworzenie reklam Facebook Ads, która przydaje się w pracy bieżącej w hotelu. Warto.

 

Zapisz się na szkolenie
lub napisz/ zadzwoń aby dopytać o szczegóły: 
Izabela Felińska - Marketing Manager
M: 735 739 172, marketing@hmg.com.pl

arrow&v
arrow&v

Dziękujemy za rejestrację. Miłego dnia!