top of page

Zarabiaj Więcej
jako Recepcjonist(k)a

Dla Recepcjonistów: jeśli swoją przyszłość wiążesz z hotelarstwem, umiejętności sprzedażowe będą Ci potrzebne na każdym etapie kariery zawodowej. Chodzi nie tylko o większe zarobki, ale również o większą satysfakcję z pracy i możliwości awansu.

Dla Pracodawców: najlepsze hotele oferują swoim recepcjonistom premie lub prowizje od sprzedaży, ponieważ doskonale rozumieją ich rolę w obiekcie. Zainwestuj w szkolenia swoich recepcjonistów, żeby zbudować zmotywowany zespół, który chce i potrafi sprzedać ofertę Twojego hotelu.

 


POZIOM 1: Fundamenty Skutecznej
Sprzedaży na Recepcji

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

 

CEL: Naucz się podstaw sprzedaży i poczuj się pewnie w swojej pracy już na starcie!
 

DLA KOGO:
 

  • początkujące recepcjonistki, które chcą zdobyć kluczową w tym zawodzie umiejętność

  • osoby bez doświadczenia w branży, którym zależy na tym, żeby znaleźć pracę w dobrym hotelu

  • recepcjoniści, którzy mają świadomość, że informowanie o usługach i pakietach nie wystarczy, żeby je sprzedać

  • osoby, które pracują w hotelowej lub apartamentowej recepcji i chcą zarabiać więcej dzięki premiom za efektywną sprzedaż pokoi

  • recepcjoniści, którzy od samego początku pracy w hotelu stawiają na rozwój, żeby
    w przyszłości móc skorzystać z szerszego wachlarza możliwości zawodowych

     

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • nauczysz się podstaw sprzedaży, co pozwoli Ci więcej zarabiać

  • jeśli jesteś początkujący(a) w zawodzie, zyskasz większą pewność siebie w kontakcie z gośćmi i współpracownikami

  • jeśli dopiero myślisz o pracy w hotelu, to szkolenie zwiększy Twoje szanse już na etapie wysyłania aplikacji


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:

Dzień 1: Teoretyczny (5 godzin + przerwy)

Znaczenie Umiejętności Sprzedaży w Pracy Recepcjonisty
Wysokość zarobków, możliwości rozwoju zawodowego, jak nie utknąć na lata w przeciętnym hotelu.

Każdy Potrafi Odebrać Telefon. Czyżby?

 

  • Jak nawiązać relację z gościem od pierwszych sekund rozmowy. Etykieta rozmowy telefonicznej.

  • Goście są różni, ale większość szuka okazji. Jak rozpoznać, z kim rozmawiamy i jak zadawać pytania, żeby zrozumieć preferencje i potrzeby.

  • Jak skutecznie prezentować wartość hotelowych usług i pakietów.

  • Jak finalizować sprzedaż przez telefon.


Cross-Selling i Upselling
Przez telefon i na miejscu w recepcji: jak szybko rozpoznać potrzeby gości, żeby zaoferować im usługi dodatkowe.

Tzw. Trudny Klient
Podstawy psychologii sprzedaży, klient roszczeniowy, najczęstsze obiekcje gości i jak na nie odpowiadać, jak przezwyciężać trudności w sprzedaży.

Podsumowanie, Pytania i Odpowiedzi

 

Dzień 2: Praktyczny (5 godzin + przerwy)

Dzwonimy i Analizujemy
Trener dzwoni do wybranych obiektów. Analiza każdej z rozmów pod kątem sprzedażowym.

Scenki LIVE: Budowanie Relacji z Gośćmi przez Telefon

Ćwiczenia praktyczne w parach/grupach.

Scenki LIVE: Cross-selling i Upselling

Scenki LIVE: Trudny Klient i Obiekcje Gości

Podsumowanie, Pytania i Odpowiedzi

TRENER:

Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. 


POZIOM 2: Proaktywny Recepcjonista

CEL: Polub sprzedaż z wzajemnością i poproś o podwyżkę

DLA KOGO:
 

  • recepcjoniści z doświadczeniem w sprzedaży na podstawowym, ale solidnym poziomie

  • osoby, które potrzebują narzędzi, żeby polubić sprzedaż i czerpać z niej satysfakcję

  • recepcjoniści, którzy już otrzymują premie sprzedażowe, ale mają poczucie, że nie wykorzystują w pełni swojego potencjału

  • osoby, które osiągnęły w pracy na recepcji pewien poziom rutyny i chcą nauczyć się nowych technik sprzedaży, aby zwiększyć swoją skuteczność i zyskać świeżą motywację do działania

  • recepcjoniści, którzy dążą do rozwoju zawodowego i awansu np. na kierownika działu rezerwacji

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • będziesz więcej zarabiać, dzięki prowizji lub premii od sprzedaży

  • zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pomogą Ci w rozmowach o podwyżce wynagrodzenia

  • zwiększysz swoje szanse na awans lub znalezienie lepiej płatnej pracy

  • poczujesz większą sprawczość i satysfakcję na stanowisku, które bywa postrzegane jako nierozwojowe i słabo wynagradzane


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:

Dzień 1: Teoretyczny (5 godzin + przerwy)

 

Lejek Sprzedażowy w Hotelarstwie
Jak budować trwałe relacje z gośćmi i sprzedawać na każdym etapie lejka?

Sprzedaż w Segmencie Indywidualnym i Biznesowym
Różnice, oferty, personalizacja doświadczenia. Rodziny z dziećmi, pary, grupy zorganizowane, MICE.

Nowoczesne Techniki Zamykania Sprzedaży

Narzędzia w Pracy Recepcjonisty Wspomagające Sprzedaż

Pytania i Odpowiedzi


 

Dzień 2: Praktyczny (5 godzin + przerwy)

Sprzedaż na Różnych Etapach Lejka i w Różnych Segmentach
Ćwiczenia w parach/grupach. Karty pracy. Scenki LIVE i spersonalizowane oferty.

Scenki LIVE: Efektywne Zamykanie Sprzedaży

 

Podsumowanie Ćwiczeń Praktycznych, Pytania i Odpowiedzi

TRENER:

Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. 


POZIOM 3: Sprzedaż w Hotelowej Recepcji
na Poziomie PRO

CEL: Awansuj lub zmień pracę na lepszą

DLA KOGO:
 

  • recepcjoniści, którzy chcą osiągnąć poziom PRO w sprzedaży oferty hotelowej

  • osoby zarządzające pracą recepcji lub zespołem recepcjonistów

  • kierownicy recepcji, którym zależy na awansie i przejściu np. do działu sprzedaży
    lub marketingu

  • managerzy działu rezerwacji, którzy potrzebują zaawansowanych umiejętności korzystania
    z narzędzi i technik sprzedażowych

  • recepcjoniści, którzy chcą połączyć wysokie umiejętności w zakresie budowania relacji
    z kompetencjami sprzedażowymi

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • zyskasz wysokie kompetencje sprzedażowe, które otwierają drzwi do awansu a także pracy
    w najlepszych hotelach

  • rozwiniesz autentyczną pewność siebie w negocjacjach z gośćmi

  • zwiększy się Twój poziom zadowolenia z pracy dzięki umiejętności budowania trwałych relacji (zgrany zespół i powracający goście)

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:

Dzień 1: Teoretyczny (5 godzin + przerwy)

Kluczowe Aspekty Prospectingu
Identyfikacja i pozyskiwanie wartościowych leadów. Proces i strategie.

Cold-Calling
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon.

Sztuka Negocjacji
Zaawansowane techniki pozwalające na finalizowanie sprzedaży.

Optymalizacja Procesów Sprzedażowych
Sprzedaż wielokanałowa, analiza konkurencji i wykorzystanie jej słabych punktów, spójne strategie sprzedaży.

Pytania i Odpowiedzi


Dzień 2: Praktyczny (5 godzin + przerwy)

Ćwiczenia z Prospectingu

Scenki LIVE: Cold-calling

Ćwiczenia w parach/grupach.

Scenki LIVE: Negocjacje i Finalizacja Sprzedaży

 

Spójna Strategia Sprzedaży

Podsumowanie, Pytania i Odpowiedzi

 

TRENER:

Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. 

Zostało 20 z 20 miejsc

JoannaPender.jpeg

Dyrektor, Joanna Pender

Hotel Cesarskie Ogrody ***

Praktyczne szkolenia dla działu recepcji i nie tylko. Zespół wychodzi z sali z uśmiechem, motywacją i pomysłami. Polecam.

271857067_2114211058718049_3927455734115361946_n_edited.jpg

Manager, Anita Jaworska

Polecam Pana Tomka jako trenera. Mój zespół dostał dużą dawkę energii po szkoleniu. W końcu pojawiły się pomysły na zamykanie sprzedaży.

Dworek Skawiński ***

1517613037709.jpeg

General Manager, Anna Lewit

Hotel Quadrille Relais & Châteaux

Wszechstronność to główne atuty trenera. Wiedza podana w łatwy do przyswojenia sposób. 

Twoja Inwestycja

599 zł
pojedyncze szkolenie
(dowolny poziom)

999 zł
dwa poziomy
(oszczędzasz 199 zł)

1499 zł

trzy poziomy
(oszczędzasz 298 zł)

Jak się Zapisać?

Wypełnij krótki formularz poniżej. Skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy terminy szkoleń.

Szkolenia mogą odbywać się stacjonarnie lub online. 

Dodatkowe Korzyści

Weź udział w szkoleniu z całym zespołem lub zarekomenduj je znajomym z branży – otrzymasz od nas indywidualną ofertę! Skontaktuj się, żeby poznać szczegóły.

37751220.jpeg

Właściciel, Kamil Budaszewski

Pokoje nad morzem Oaza Łeba

Polecam Hotel Marketing Group oraz Pana Tomasza. Jeżeli chcecie poprawić swoje umiejętności w prowadzeniu facebooka i nie tylko.

river-style-hotel-spa.jpeg

Dyrektor Marketingu,
Maja Chabierska

Jesteśmy bardzo zadowolone ze szkoleń Pana Tomka. Dokonaliśmy wielu zmian w obecnej komunikacji marketingowej. 

River Style Hotel ***

1552569359482.jpeg

Specjalista ds. Marketingu

Hotel Mistral Sport ****

Spora dawka wiedzy dotyczącej tworzenie reklam Facebook Ads, która przydaje się w pracy bieżącej w hotelu. Warto.

Formularz szkolenia

Zapisz się na szkolenie
lub napisz/ zadzwoń aby dopytać o szczegóły: 
Joanna Szalbót - Manager Usług Szkoleniowych
M: 533 510 826, szkolenia@hmg.com.pl

Dziękujemy za kontakt. Miłego dnia!

bottom of page