top of page

Zarabiaj Więcej
jako Recepcjonist(k)a

tomasz-chojnacki_edited.jpg

Tomasz Chojnacki

Od 14 związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.

Skuteczna Recepcja
MasterClass Online

Dla Recepcjonistów: jeśli swoją przyszłość wiążesz z hotelarstwem, umiejętności sprzedażowe będą Ci potrzebne na każdym etapie kariery zawodowej. Chodzi nie tylko o lepsze wynagrodzenie, ale również o większą satysfakcję z pracy i możliwości awansu.

Dla Pracodawców: najlepsze hotele oferują swoim recepcjonistom premie lub prowizje od sprzedaży, ponieważ doskonale rozumieją ich rolę w obiekcie. Zainwestuj w szkolenia swoich recepcjonistów, żeby zbudować zmotywowany zespół, który chce i potrafi sprzedać ofertę Twojego hotelu.

 


POZIOM 1: Fundamenty Skutecznej
Sprzedaży na Recepcji

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

 

CEL: Naucz się podstaw sprzedaży i poczuj się pewnie w swojej pracy już na starcie!
 

DLA KOGO:
 

  • początkujące recepcjonistki, które chcą zdobyć kluczową w tym zawodzie umiejętność

  • osoby bez doświadczenia w branży, którym zależy na tym, żeby znaleźć pracę w dobrym hotelu

  • recepcjoniści, którzy mają świadomość, że informowanie o usługach i pakietach nie wystarczy, żeby je sprzedać

  • osoby, które pracują w hotelowej lub apartamentowej recepcji i chcą zarabiać więcej dzięki premiom za efektywną sprzedaż pokoi

  • recepcjoniści, którzy od samego początku pracy w hotelu stawiają na rozwój, żeby
    w przyszłości móc skorzystać z szerszego wachlarza możliwości zawodowych

     

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • nauczysz się podstaw sprzedaży, co pozwoli Ci więcej zarabiać

  • jeśli jesteś początkujący(a) w zawodzie, zyskasz większą pewność siebie w kontakcie z gośćmi i współpracownikami

  • jeśli dopiero myślisz o pracy w hotelu, to szkolenie zwiększy Twoje szanse już na etapie wysyłania aplikacji


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:


Znaczenie Umiejętności Sprzedaży w Pracy Recepcjonisty
Wysokość zarobków, możliwości rozwoju zawodowego, jak nie utknąć na lata w przeciętnym hotelu.

Każdy Potrafi Odebrać Telefon. Czyżby?

 

  • Jak nawiązać relację z gościem od pierwszych sekund rozmowy. Etykieta rozmowy telefonicznej.

  • Goście są różni, ale większość szuka okazji. Jak rozpoznać, z kim rozmawiamy i jak zadawać pytania, żeby zrozumieć preferencje i potrzeby.

  • Jak skutecznie prezentować wartość hotelowych usług i pakietów.

  • Jak finalizować sprzedaż przez telefon.


Cross-Selling i Upselling
Przez telefon i na miejscu w recepcji: jak szybko rozpoznać potrzeby gości, żeby zaoferować im usługi dodatkowe.

Tzw. Trudny Klient
Podstawy psychologii sprzedaży, klient roszczeniowy, najczęstsze obiekcje gości i jak na nie odpowiadać, jak przezwyciężać trudności w sprzedaży.

​​

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów. 


POZIOM 2: Proaktywny Recepcjonista

CEL: Polub sprzedaż z wzajemnością i poproś o podwyżkę

DLA KOGO:
 

  • recepcjoniści z doświadczeniem w sprzedaży na podstawowym, ale solidnym poziomie

  • osoby, które potrzebują narzędzi, żeby polubić sprzedaż i czerpać z niej satysfakcję

  • recepcjoniści, którzy już otrzymują premie sprzedażowe, ale mają poczucie, że nie wykorzystują w pełni swojego potencjału

  • osoby, które osiągnęły w pracy na recepcji pewien poziom rutyny i chcą nauczyć się nowych technik sprzedaży, aby zwiększyć swoją skuteczność i zyskać świeżą motywację do działania

  • recepcjoniści, którzy dążą do rozwoju zawodowego i awansu np. na kierownika działu rezerwacji

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • będziesz więcej zarabiać, dzięki prowizji lub premii od sprzedaży

  • zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pomogą Ci w rozmowach o podwyżce wynagrodzenia

  • zwiększysz swoje szanse na awans lub znalezienie lepiej płatnej pracy

  • poczujesz większą sprawczość i satysfakcję na stanowisku, które bywa postrzegane jako nierozwojowe i słabo wynagradzane


JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:

 

Lejek Sprzedażowy w Hotelarstwie
Jak budować trwałe relacje z gośćmi i sprzedawać na każdym etapie lejka?

Sprzedaż w Segmencie Indywidualnym i Biznesowym
Różnice, oferty, personalizacja doświadczenia. Rodziny z dziećmi, pary, grupy zorganizowane, MICE.

Nowoczesne Techniki Zamykania Sprzedaży

Narzędzia w Pracy Recepcjonisty Wspomagające Sprzedaż


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów. 


POZIOM 3: Sprzedaż w Hotelowej Recepcji
na Poziomie PRO

CEL: Awansuj lub zmień pracę na lepszą

DLA KOGO:
 

  • recepcjoniści, którzy chcą osiągnąć poziom PRO w sprzedaży oferty hotelowej

  • osoby zarządzające pracą recepcji lub zespołem recepcjonistów

  • kierownicy recepcji, którym zależy na awansie i przejściu np. do działu sprzedaży
    lub marketingu

  • managerzy działu rezerwacji, którzy potrzebują zaawansowanych umiejętności korzystania
    z narzędzi i technik sprzedażowych

  • recepcjoniści, którzy chcą połączyć wysokie umiejętności w zakresie budowania relacji
    z kompetencjami sprzedażowymi

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • zyskasz wysokie kompetencje sprzedażowe, które otwierają drzwi do awansu a także pracy
    w najlepszych hotelach

  • rozwiniesz autentyczną pewność siebie w negocjacjach z gośćmi

  • zwiększy się Twój poziom zadowolenia z pracy dzięki umiejętności budowania trwałych relacji (zgrany zespół i powracający goście)
     

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:

Kluczowe Aspekty Prospectingu
Identyfikacja i pozyskiwanie wartościowych leadów. Proces i strategie.

Cold-Calling
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon.

Sztuka Negocjacji
Zaawansowane techniki pozwalające na finalizowanie sprzedaży.

Optymalizacja Procesów Sprzedażowych
Sprzedaż wielokanałowa, analiza konkurencji i wykorzystanie jej słabych punktów, spójne strategie sprzedaży.


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów. 

bottom of page