Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Szkolenia Otwarte
Szczecin
-I termin - 10 maja 2022 r.
-II termin - 24 maja 2022 r.
Sprzedaż usług hotelarskich - Recepcja
przygotowanie do sezonu 2022
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
Agenda:
9:00 - 9:30 - Wstęp, zapoznanie się z grupą, analiza poziomu umiejętności każdego uczestnika
9:30 - 11:00 - Motywacja, Podstawowe zadania, Organizacja czasu pracy handlowca, Udzielanie rabatów, USP, Historie
11:00 - 11:15 - Przerwa kawowa
11:15 - 13:15 - Lejek, Proces sprzedaży, zbijanie obiekcji, Trudny gość, Trick & Tips, Up Selling i Cross Selling, Sprzedaż poprzez Messengera
13:15 - 14:00 - Przerwa obiadowa
14:00 - 15:45 - Scenki sprzedażowe, Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/ wybrane) w parach, Analiza każdej rozmowy
15:45 - 16:15 - Pytania i odpowiedzi / końcowa dyskusja
Cena szkolenia:
769 zł netto / za 1 osobę
669 zł netto / za 1 osobę przy większej ilości osób z tego samego obiektu
*szkolenie odbywa się przy min. 10 uczestnikach lub alternatywnym terminie
Dla kogo?:
Szkolenie dedykowane jest recepcjonistom a także pracownikom działów rezerwacji (niezależnie od doświadczenia i stażu pracy). Szkolenie poszerza horyzonty, dostarcza ogromnej wiedzy oraz energii i motywacji w ich dalszej pracy i rozwoju. Celem szkolenia jest poznanie nowoczesnych technik w celu zbijania obiekcji i skutecznego zamykania sprzedaży podczas rozmów telefonicznych oraz w kontakcie via mail.
Materiały dla uczestników:
Prezentacja plus dyplom ukończenia szkolenia (PDF)
Trener:
Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników.
Zostało 18 z 20 miejsc


Dyrektor, Joanna Pender
Hotel Cesarskie Ogrody ***
Praktyczne szkolenia dla działu recepcji i nie tylko. Zespół wychodzi z sali z uśmiechem, motywacją i pomysłami. Polecam.

Manager, Anita Jaworska
Polecam Pana Tomka jako trenera. Mój zespół dostał dużą dawkę energii po szkoleniu. W końcu pojawiły się pomysły na zamykanie sprzedaży.
Dworek Skawiński ***

General Manager, Anna Lewit
Hotel Quadrille Relais & Châteaux
Wszechstronność to główne atuty trenera. Wiedza podana w łatwy do przyswojenia sposób.
Szczecin
-I termin - 11 maja 2022 r.
-II termin - 25 maja 2022 r.
Social Media / Facebook Ads poziom I - Marketing
przygotowanie do sezonu 2022
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
Agenda:
9:00 - 10:30 - Facebook / social media
Zarządzanie stroną na Facebooku – co warto wiedzieć?
Omówienie ekosystemu Facebooka, najważniejsze tzw. Smaczki i ukryte funkcje
Algorytm Facebooka
Zasięgi organiczne – jak poprawić je bez promocji? Grupy
Recenzje / pożary
Działania w social media na przykładach - inspiracje
10:30 - 10:45 - Przerwa kawowa
10:45 - 11:30 - Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku
Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
Czy posty brandowe zmniejszają zasięg? Omówienie tematu
Canva narzędzie do tworzenia grafik i animacji od A do Z z pokazem tworzenia cyklu grafik plus ćwiczenie
Facebook Promo posts - Wprowadzenie
Dlaczego warto promować posty na Facebooku
Cele reklamowe – który wybrać?
12:15 - 13:15 - Przerwa obiadowa
13:15 - 14:15 - Instagram
Sprawy techniczne: bio, profil firmowy, hashtagi.
Promocje skierowane na Instagram poprzez Menedżera reklam.
14:15 - 15:00 - Konkursy na Facebooku, regulaminy. O czym wiedzieć, na co uważać?
Jak współpracować z influencerami?
15:00 - 15:15 - Przerwa kawowa
15:15 - 15:45 - Facebook Messenger i sprzedaż poprzez chat Facebooka
Obsługa zapytań na Facebooku, Domykanie sprzedaży, automatyczne odpowiedzi i przycisk messengera na stronie www
15:45 - 16:15 - Pytania i odpowiedzi / Dyskusja ew. Dokończenie lub rozwinięcie któregoś z bloków
Cena szkolenia:
869 zł netto / za 1 osobę
769 zł netto / za 1 osobę przy większej ilości osób z tego samego obiektu
*szkolenie odbywa się przy min. 10 uczestnikach lub alternatywnym terminie
Dla kogo?:
Szkolenie dedykowane jest pracownikom marketingu i sprzedaży a także managerom niewielkich obiektów oraz wszystkim tym, którzy podczas pracy w hotelu mają styczność z marketingiem i mediami społecznościowymi. Celem szkolenia jest poznanie od A do Z social mediów i nowoczesnych technik wykorzystania potencjału internetu oraz social mediów w sprzedaży noclegowej.
Materiały dla uczestników:
Prezentacja plus dyplom ukończenia szkolenia (PDF)
Trener:
Tomasz Chojnacki - Założyciel Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University. Coach i szkoleniowiec - w ostatnich 7 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników.
Zostało 17 z 20 miejsc


Właściciel, Kamil Budaszewski
Pokoje nad morzem Oaza Łeba
Polecam Hotel Marketing Group oraz Pana Tomasza. Jeżeli chcecie poprawić swoje umiejętności w prowadzeniu facebooka i nie tylko.

Dyrektor Marketingu,
Maja Chabierska
Jesteśmy bardzo zadowolone ze szkoleń Pana Tomka. Dokonaliśmy wielu zmian w obecnej komunikacji marketingowej.
River Style Hotel ***

Specjalista ds. Marketingu
Hotel Mistral Sport ****
Spora dawka wiedzy dotyczącej tworzenie reklam Facebook Ads, która przydaje się w pracy bieżącej w hotelu. Warto.