Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Szkolenia
dla Recepcjonistów

Tomasz Chojnacki
Trener od 16 lat związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.
Skuteczna Recepcja
Szkolenia
Dla Kogo? Hotele, pensjonaty, obiekty apartamentowe, apart-hotele. Szkolenie w Twoim obiekcie lub online.
Najlepsze hotele oferują swoim recepcjonistom premie lub prowizje od sprzedaży, ponieważ doskonale rozumieją ich rolę w obiekcie. Zainwestuj w szkolenia swoich recepcjonistów, żeby zbudować zmotywowany zespół, który chce i potrafi sprzedać ofertę Twojego obiektu.
POZIOM 1: Fundamenty Skutecznej
Sprzedaży na Recepcji
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
CEL: Podstawy sprzedaży – przygotowanie początkującego zespołu do pracy i zmniejszenie rotacji pracowników
DLA KOGO:
-
jeśli masz początkujący zespół, który powinien poznać zasady sprzedaży oferty hotelowej
-
jeśli zatrudniasz osoby bez doświadczenia w branży
-
jeśli Twoi recepcjoniści informują o usługach i pakietach, ale nie potrafią ich sprzedać
-
jeśli Twoja recepcja nie osiąga wyznaczonych celów finansowych
KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:
-
recepcjoniści poznają podstawy skutecznej sprzedaży, co pozwoli zwiększyć przychody
-
zyskają większą pewność siebie w kontakcie z gościem (również z tzw. trudnym klientem)
-
szkolenie pomoże Ci szybciej i lepiej wdrożyć do pracy nowe osoby, co z kolei przekłada się na mniejszą rotację pracowników i w rezultacie zmniejsza koszty prowadzenia działalności
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:
Znaczenie Umiejętności Sprzedaży w Pracy Recepcjonisty
Początkujący recepcjoniści rzadko zdają sobie sprawę z tego, że praca na recepcji to nie punkt informacyjny dla gościa, tylko dział sprzedaży oferty.
Każdy Potrafi Odebrać Telefon. Czyżby?
-
Jak nawiązać relację z gościem od pierwszych sekund rozmowy. Etykieta rozmowy telefonicznej.
-
Goście są różni, ale większość szuka okazji. Jak rozpoznać, z kim rozmawiamy i jak zadawać pytania, żeby zrozumieć preferencje i potrzeby.
-
Jak skutecznie prezentować wartość hotelowych usług i pakietów.
-
Jak finalizować sprzedaż przez telefon.
Cross-Selling i Upselling
Przez telefon i na miejscu w recepcji: jak szybko rozpoznać potrzeby gości, żeby zaoferować im usługi dodatkowe.
Tzw. Trudny Klient
Podstawy psychologii sprzedaży, klient roszczeniowy, najczęstsze obiekcje gości i jak na nie odpowiadać, jak przezwyciężać trudności w sprzedaży.
Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl
POZIOM 2: Proaktywny Recepcjonista
CEL: Sprzedaż da się lubić – przygotowanie recepcjonistów do aktywnej sprzedaży oferty hotelowej
DLA KOGO:
-
recepcjoniści z dobrze opanowanymi podstawami sprzedaży w hotelu
-
jeśli Twój zespół nie do końca lubi sprzedawać i potrzebuje konkretnych i praktycznych wskazówek, żeby lepiej realizować cele sprzedażowe
-
jeśli Twój dział rezerwacji nie pracuje jeszcze na konkretnych narzędziach i to sprawia, że nie jest tak skuteczny, jak byś sobie życzył(a)
-
jeśli masz wrażenie, że Twoi recepcjoniści funkcjonują w pewnej rutynie i chcesz, żeby poznali nowoczesne techniki sprzedaży, zwiększyli swoją skuteczność i zyskali świeżą motywację do działania
KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:
-
Twoi recepcjoniści polubią sprzedaż, co przełoży się na ich większe zaangażowanie w pracę
-
zyskają również większą sprawczość, a tym samym satysfakcję zawodową na stanowisku, które bywa postrzegane jako nierozwojowe (mniejsza rotacja pracowników to dla Ciebie konkretne oszczędności)
-
jeszcze lepsze wyniki finansowe recepcji, a co za tym idzie – całego obiektu
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:
Lejek Sprzedażowy w Hotelarstwie
Jak budować trwałe relacje z gośćmi i sprzedawać na każdym etapie lejka?
Sprzedaż w Segmencie Indywidualnym i Biznesowym
Różnice, oferty, personalizacja doświadczenia. Rodziny z dziećmi, pary, grupy zorganizowane, MICE.
Nowoczesne Techniki Zamykania Sprzedaży
Narzędzia w Pracy Recepcjonisty Wspomagające Sprzedaż
Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl
POZIOM 3: Sprzedaż w Hotelowej Recepcji
na Poziomie PRO
CEL: Zdobycie zaawansowanych umiejętności sprzedażowych
DLA KOGO:
-
jeśli zależy Ci na tym, żeby Twoi recepcjoniści osiągnęli poziom PRO w sprzedaży oferty hotelowej
-
osoby zarządzające pracą recepcji lub zespołem recepcjonistów, kierownicy recepcji
-
managerzy działu rezerwacji, którzy potrzebują zaawansowanych umiejętności korzystania
z narzędzi i technik sprzedażowych -
recepcjoniści, którzy chcą połączyć wysokie umiejętności w zakresie budowania relacji
z kompetencjami sprzedażowymi
KORZYŚCI DLA TWOJEGO OBIEKTU:
-
wysokie kompetencje sprzedażowe recepcjonistów zwiększają zadowolenie gości z poziomu obsługi klienta i bezpośrednio wpływają na to, jak postrzegany jest Twój hotel i jakich gości przyciąga
-
Twój zespół rozwinie autentyczną pewność siebie w negocjacjach z gośćmi (ważne jeśli chodzi o wyniki finansowe obiektu)
-
zwiększy się ich poziom zadowolenia z pracy dzięki umiejętności budowania trwałych relacji (zgrany zespół i powracający goście)
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZYSKAJĄ TWOI RECEPCJONIŚCI:
Kluczowe Aspekty Prospectingu
Identyfikacja i pozyskiwanie wartościowych leadów. Proces i strategie.
Cold-Calling
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon.
Sztuka Negocjacji
Zaawansowane techniki pozwalające na finalizowanie sprzedaży.
Optymalizacja Procesów Sprzedażowych
Sprzedaż wielokanałowa, analiza konkurencji i wykorzystanie jej słabych punktów, spójne strategie sprzedaży.
Potrzebujesz takiego szkolenia w swoim obiekcie lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami: szkolenia@hmg.com.pl