Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Zarabiaj Więcej
jako Recepcjonist(k)a
Tomasz Chojnacki
Od 14 związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.
Skuteczna Recepcja
MasterClass Online
Dla Recepcjonistów: jeśli swoją przyszłość wiążesz z hotelarstwem, umiejętności sprzedażowe będą Ci potrzebne na każdym etapie kariery zawodowej. Chodzi nie tylko o lepsze wynagrodzenie, ale również o większą satysfakcję z pracy i możliwości awansu.
Dla Pracodawców: najlepsze hotele oferują swoim recepcjonistom premie lub prowizje od sprzedaży, ponieważ doskonale rozumieją ich rolę w obiekcie. Zainwestuj w szkolenia swoich recepcjonistów, żeby zbudować zmotywowany zespół, który chce i potrafi sprzedać ofertę Twojego hotelu.
POZIOM 1: Fundamenty Skutecznej
Sprzedaży na Recepcji
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
CEL: Naucz się podstaw sprzedaży i poczuj się pewnie w swojej pracy już na starcie!
DLA KOGO:
-
początkujące recepcjonistki, które chcą zdobyć kluczową w tym zawodzie umiejętność
-
osoby bez doświadczenia w branży, którym zależy na tym, żeby znaleźć pracę w dobrym hotelu
-
recepcjoniści, którzy mają świadomość, że informowanie o usługach i pakietach nie wystarczy, żeby je sprzedać
-
osoby, które pracują w hotelowej lub apartamentowej recepcji i chcą zarabiać więcej dzięki premiom za efektywną sprzedaż pokoi
-
recepcjoniści, którzy od samego początku pracy w hotelu stawiają na rozwój, żeby
w przyszłości móc skorzystać z szerszego wachlarza możliwości zawodowych
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
-
nauczysz się podstaw sprzedaży, co pozwoli Ci więcej zarabiać
-
jeśli jesteś początkujący(a) w zawodzie, zyskasz większą pewność siebie w kontakcie z gośćmi i współpracownikami
-
jeśli dopiero myślisz o pracy w hotelu, to szkolenie zwiększy Twoje szanse już na etapie wysyłania aplikacji
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:
Znaczenie Umiejętności Sprzedaży w Pracy Recepcjonisty
Wysokość zarobków, możliwości rozwoju zawodowego, jak nie utknąć na lata w przeciętnym hotelu.
Każdy Potrafi Odebrać Telefon. Czyżby?
-
Jak nawiązać relację z gościem od pierwszych sekund rozmowy. Etykieta rozmowy telefonicznej.
-
Goście są różni, ale większość szuka okazji. Jak rozpoznać, z kim rozmawiamy i jak zadawać pytania, żeby zrozumieć preferencje i potrzeby.
-
Jak skutecznie prezentować wartość hotelowych usług i pakietów.
-
Jak finalizować sprzedaż przez telefon.
Cross-Selling i Upselling
Przez telefon i na miejscu w recepcji: jak szybko rozpoznać potrzeby gości, żeby zaoferować im usługi dodatkowe.
Tzw. Trudny Klient
Podstawy psychologii sprzedaży, klient roszczeniowy, najczęstsze obiekcje gości i jak na nie odpowiadać, jak przezwyciężać trudności w sprzedaży.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów.
POZIOM 2: Proaktywny Recepcjonista
CEL: Polub sprzedaż z wzajemnością i poproś o podwyżkę
DLA KOGO:
-
recepcjoniści z doświadczeniem w sprzedaży na podstawowym, ale solidnym poziomie
-
osoby, które potrzebują narzędzi, żeby polubić sprzedaż i czerpać z niej satysfakcję
-
recepcjoniści, którzy już otrzymują premie sprzedażowe, ale mają poczucie, że nie wykorzystują w pełni swojego potencjału
-
osoby, które osiągnęły w pracy na recepcji pewien poziom rutyny i chcą nauczyć się nowych technik sprzedaży, aby zwiększyć swoją skuteczność i zyskać świeżą motywację do działania
-
recepcjoniści, którzy dążą do rozwoju zawodowego i awansu np. na kierownika działu rezerwacji
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
-
będziesz więcej zarabiać, dzięki prowizji lub premii od sprzedaży
-
zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pomogą Ci w rozmowach o podwyżce wynagrodzenia
-
zwiększysz swoje szanse na awans lub znalezienie lepiej płatnej pracy
-
poczujesz większą sprawczość i satysfakcję na stanowisku, które bywa postrzegane jako nierozwojowe i słabo wynagradzane
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:
Lejek Sprzedażowy w Hotelarstwie
Jak budować trwałe relacje z gośćmi i sprzedawać na każdym etapie lejka?
Sprzedaż w Segmencie Indywidualnym i Biznesowym
Różnice, oferty, personalizacja doświadczenia. Rodziny z dziećmi, pary, grupy zorganizowane, MICE.
Nowoczesne Techniki Zamykania Sprzedaży
Narzędzia w Pracy Recepcjonisty Wspomagające Sprzedaż
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów.
POZIOM 3: Sprzedaż w Hotelowej Recepcji
na Poziomie PRO
CEL: Awansuj lub zmień pracę na lepszą
DLA KOGO:
-
recepcjoniści, którzy chcą osiągnąć poziom PRO w sprzedaży oferty hotelowej
-
osoby zarządzające pracą recepcji lub zespołem recepcjonistów
-
kierownicy recepcji, którym zależy na awansie i przejściu np. do działu sprzedaży
lub marketingu -
managerzy działu rezerwacji, którzy potrzebują zaawansowanych umiejętności korzystania
z narzędzi i technik sprzedażowych -
recepcjoniści, którzy chcą połączyć wysokie umiejętności w zakresie budowania relacji
z kompetencjami sprzedażowymi
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
-
zyskasz wysokie kompetencje sprzedażowe, które otwierają drzwi do awansu a także pracy
w najlepszych hotelach -
rozwiniesz autentyczną pewność siebie w negocjacjach z gośćmi
-
zwiększy się Twój poziom zadowolenia z pracy dzięki umiejętności budowania trwałych relacji (zgrany zespół i powracający goście)
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ:
Kluczowe Aspekty Prospectingu
Identyfikacja i pozyskiwanie wartościowych leadów. Proces i strategie.
Cold-Calling
Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe przez telefon.
Sztuka Negocjacji
Zaawansowane techniki pozwalające na finalizowanie sprzedaży.
Optymalizacja Procesów Sprzedażowych
Sprzedaż wielokanałowa, analiza konkurencji i wykorzystanie jej słabych punktów, spójne strategie sprzedaży.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na listę, a otrzymasz informację o dostępności tego masterclass jako pierwsza(y). Ze zniżką dla subskrybentów.