Sukces w hotelu nie zależy od gości, których już znasz a od tych, którzy chcą 

poznać Twój obiekt.”
/Tomasz Chojnacki - Managing Director/

Płyty ścienne

Obsługa Social Media

Samo posiadanie grupy fanów, niezależnie od ich liczby, nie gwarantuje hotelowi sukcesu. Jeśli Twoja komunikacja w dużej mierze opiera się na przedstawianiu własnej oferty i pokazywaniu cen wybranych usług, nie przyprowadzisz większej liczby gości. Nie przypadkowo Facebook, Instagram czy LinkedIn to social media. „Media Społecznościowe”, więc musisz budować wokół swojego obiektu zaangażowaną społeczność i przede wszystkim korzystać z kampanii płatnych Facebook Ads. Treści sprzedażowe nie wystarczą. Od lat prowadzimy fanpaga'e Hoteli budżetowych jak i tych z większą liczbą gwiazdek.

Kampanie PPC

Prowadzimy kampanie reklamowe dla hoteli w różnych środowiskach reklamowych. Od podstawowych linków sponsorowanych (search) w wyszukiwarce Google, kampanii śledzących (remarketingowych), banerowych (display), aż po kampanie pozyskujące tzw. leady (zapytania). Obsługujemy z powodzeniem kampanie Facebook Ads dla obiektów turystycznych, LinkedIn Ads (dla hoteli biznesowych) oraz reklamy wideo na YouTube. Obsługa + banery reklamowe + optymalizacja + raport z podsumowaniem.

Audyty S&M i nie tylko

Przeprowadzamy audyty działań marketingowych.

Szczegółowo analizujemy konkurencję i sprzedaż w różnych obszarach. Gość indywidualny, MICE, Wesela, SPA.

Analizujemy obecną sprzedaż przez stronę www a także wygląd, działanie, użyteczność i rodzaj komunikacji zastosowaną na obecnej stronie www.

Sprawdzamy umiejętności i techniki sprzedaży Twojego personelu.

Oceniamy obecne działania, wydatki reklamowe i przedstawiamy opinię nt. prowadzonych usług SEO/ SEM

Mountains

Doradztwo indywidualne

Jak opracować strategię komunikacji zewnętrznej?

Jak opracować budżet reklamowy i dobrać

odpowiednio środowiska reklamowe?

Jakie narzędzia i systemy wybrać w hotelu?

Jaką politykę sprzedaży ustalić, pokoje, oferty?

Jak zoptymalizować kanał sprzedaży bezpośredniej lub OTA?

Jak poprawić sprzedaż wśród handlowców?

Jaki CRM wdrożyć i czy warto?

Jak zmotywować personel?

Jak poprawić opinie na portalach?

 

Na powyższe i na wiele innych pytań znamy odpowiedź.

Nie tylko przelejemy wiedzę na papier a zajmiemy się konkretnymi działaniami i wdrożeniem.

salon

Skontaktujemy się z Tobą możliwie jak najszybciej!

Zapytaj o cenę

  • Facebook Hotel Marketing Group Icon
  • Hotel Marketing Group LinkedIn Icon
  • TIK Tok Hotel Marketing Group

Dane​ firmy

Hotel Marketing Group

M: +48 515 270 311

E: tomasz@hmg.com.pl

www.hmg.com.pl 

© 2008-2020 Hotel Marketing Group - We  Hotels