Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
„Sukces w hotelu nie zależy od gości, których już znasz a od tych, którzy chcą
poznać Twój obiekt.”
/Tomasz Chojnacki - Managing Director/
Obsługa Social Media
Samo posiadanie grupy fanów, niezależnie od ich liczby, nie gwarantuje hotelowi sukcesu. Jeśli Twoja komunikacja w dużej mierze opiera się na przedstawianiu własnej oferty i pokazywaniu cen wybranych usług, nie przyprowadzisz większej liczby gości. Nie przypadkowo Facebook, Instagram czy LinkedIn to social media. „Media Społecznościowe”, więc musisz budować wokół swojego obiektu zaangażowaną społeczność i przede wszystkim korzystać z kampanii płatnych Facebook Ads. Treści sprzedażowe nie wystarczą. Od lat prowadzimy fanpaga'e Hoteli budżetowych jak i tych z większą liczbą gwiazdek.
Kampanie PPC
Prowadzimy kampanie reklamowe dla hoteli w różnych środowiskach reklamowych. Od podstawowych linków sponsorowanych (search) w wyszukiwarce Google, kampanii śledzących (remarketingowych), banerowych (display), aż po kampanie pozyskujące tzw. leady (zapytania). Obsługujemy z powodzeniem kampanie Facebook Ads dla obiektów turystycznych, LinkedIn Ads (dla hoteli biznesowych) oraz reklamy wideo na YouTube. Obsługa + banery reklamowe + optymalizacja + raport z podsumowaniem.
Audyty S&M i nie tylko
Przeprowadzamy audyty działań marketingowych.
Szczegółowo analizujemy konkurencję i sprzedaż w różnych obszarach. Gość indywidualny, MICE, Wesela, SPA.
Analizujemy obecną sprzedaż przez stronę www a także wygląd, działanie, użyteczność i rodzaj komunikacji zastosowaną na obecnej stronie www.
Sprawdzamy umiejętności i techniki sprzedaży Twojego personelu.
Oceniamy obecne działania, wydatki reklamowe i przedstawiamy opinię nt. prowadzonych usług SEO/ SEM
Doradztwo indywidualne
Jak opracować strategię komunikacji zewnętrznej?
Jak opracować budżet reklamowy i dobrać
odpowiednio środowiska reklamowe?
Jakie narzędzia i systemy wybrać w hotelu?
Jaką politykę sprzedaży ustalić, pokoje, oferty?
Jak zoptymalizować kanał sprzedaży bezpośredniej lub OTA?
Jak poprawić sprzedaż wśród handlowców?
Jaki CRM wdrożyć i czy warto?
Jak zmotywować personel?
Jak poprawić opinie na portalach?
Na powyższe i na wiele innych pytań znamy odpowiedź.
Nie tylko przelejemy wiedzę na papier a zajmiemy się konkretnymi działaniami i wdrożeniem.
Skontaktujemy się z Tobą możliwie jak najszybciej!