Agencja marketingowa, szkolenia i konsultacje.
Szkolenie Otwarte
Wrocław

Tomasz Chojnacki
Trener od 16 lat związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.
Dla recepcjonistów, managerów ds. rezerwacji i pracowników działu sprzedaży: w hotelach, pensjonatach, obiektach apartamentowych i apart-hotelach.
Prezentacja Część 1.
5/5
*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń
-
Wstęp, zapoznanie się z grupą, rozpoznanie wiedzy.
-
Motywacja, podstawowe zadania, ogólna teoria i wiedza praktyczna.
-
Guest Experience.
-
Organizacja czasu pracy recepcjonisty/managera ds. sprzedaży.
-
Udzielanie rabatów.
-
Sprzedaż pasywna vs. aktywna.
Przerwa kawowa
Prezentacja Część 2.
-
Lejek wraz z procesem sprzedaży.
-
Zbijanie obiekcji.
-
Typy gości/trudny gość.
-
Tricks & tips.
-
Sprzedaż poprzez messengera/chat.
-
Up-selling i cross-selling.
-
Struktura wiadomości mailowych, analiza na żywo.
-
Niezbędne narzędzia do pracy w sprzedaży, także bezpłatne, CRM.
Przerwa obiadowa
Praktyka i Ćwiczenia
-
Scenki sprzedażowe pomiędzy uczestnikami według ustalonego schematu (kilka wybranych
par).
-
Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/wybrane) rozmowy na żywo wykonuje trener.
-
Analiza każdej rozmowy, ocena, uwagi, rekomendacje.
-
Wspólne opracowanie skryptu rozmowy sprzedażowej do wykorzystania dla każdego w
codziennej pracy.
Koszt Uczestnictwa
Usługa:
-
Szkolenie 1-dniowe (godziny praktycznej wiedzy + dyskusja, rozwiązywanie na gorąco problemów, ćwiczenia, symulacje).
-
Przerwy w tym lunchowa.
-
Materiały w formie elektronicznej.
-
Grupa maks. 20 osób (szkolenie odbywa się przy min. 12 os.).
-
Możliwość uzyskania wsparcia tel./mailowego po szkoleniu od trenera.
-
Dyplom w PDF.
BAR 650 PLN/os.
NON REF 600 PLN/os.
LIMITED900 PLN/2 os.*
*Rabat udzielony hotelowi, który opublikuje informację o udziale w szkoleniu na swoich social mediach (FB/IG) przed eventem oraz po szkoleniu (2 posty/portal) z oznaczeniem HMG
*podane ceny są cenami netto +23% VAT
Chcesz wziąć udział w szkoleniu we Wrocławiu lub potrzebujesz takiego szkolenia dla recepcjonistów w swoim obiekcie? Skontaktuj się z nami: 721-111-106 sales@hmg.com.pl