top of page

Szkolenie Otwarte
Wrocław

tomasz-chojnacki-zdjecie_edited.jpg

Tomasz Chojnacki

Trener od 16 lat związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie.

Dla recepcjonistów, managerów ds. rezerwacji i pracowników działu sprzedaży: w hotelach, pensjonatach, obiektach apartamentowych i apart-hotelach. 
 


Prezentacja Część 1. 

5/5

*wg ocen z ankiet z ostatnich 10 szkoleń

  • Wstęp, zapoznanie się z grupą, rozpoznanie wiedzy.

  • Motywacja, podstawowe zadania, ogólna teoria i wiedza praktyczna.

  • Guest Experience.

  • Organizacja czasu pracy recepcjonisty/managera ds. sprzedaży.

  • Udzielanie rabatów.

  • Sprzedaż pasywna vs. aktywna.

Przerwa kawowa

​​


Prezentacja Część 2.

  • Lejek wraz z procesem sprzedaży.

  • Zbijanie obiekcji.

  • Typy gości/trudny gość.

  • Tricks & tips.

  • Sprzedaż poprzez messengera/chat.

  • Up-selling i cross-selling.

  • Struktura wiadomości mailowych, analiza na żywo.

  • Niezbędne narzędzia do pracy w sprzedaży, także bezpłatne, CRM.

 

Przerwa obiadowa
 


Praktyka i Ćwiczenia

  • ​Scenki sprzedażowe pomiędzy uczestnikami według ustalonego schematu (kilka wybranych

par).

  • Scenki LIVE (hotele konkurencyjne/wybrane) rozmowy na żywo wykonuje trener.

  • Analiza każdej rozmowy, ocena, uwagi, rekomendacje.

  • Wspólne opracowanie skryptu rozmowy sprzedażowej do wykorzystania dla każdego w

codziennej pracy.
 


Koszt Uczestnictwa

Usługa:

  • Szkolenie 1-dniowe (godziny praktycznej wiedzy + dyskusja, rozwiązywanie na gorąco problemów, ćwiczenia, symulacje).

  • Przerwy w tym lunchowa.

  • Materiały w formie elektronicznej.

  • Grupa maks. 20 osób (szkolenie odbywa się przy min. 12 os.).

  • Możliwość uzyskania wsparcia tel./mailowego po szkoleniu od trenera.

  • Dyplom w PDF.

BAR 650 PLN/os.
NON REF 600 PLN/os.

LIMITED900 PLN/2 os.*

*Rabat udzielony hotelowi, który opublikuje informację o udziale w szkoleniu na swoich social mediach (FB/IG) przed eventem oraz po szkoleniu (2 posty/portal) z oznaczeniem HMG

*
podane ceny są cenami netto +23% VAT



​Chcesz wziąć udział w szkoleniu we Wrocławiu lub potrzebujesz takiego szkolenia dla recepcjonistów w swoim obiekcie? Skontaktuj się z nami: 721-111-106 sales@hmg.com.pl

bottom of page